Regulamin sklepu.
Regulamin obowiązujący od 21/03/2016 r.:
I. Warunki ogólne
1. Sklep motocyklowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem olej-motocyklowy.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem
sieci Internet.
2. Sklep olej-motocyklowy.pl jest
prowadzony przez Firmę Moto46 Sp.z.o.o. wpisaną do
Rejestru Przedsiębiorców pod numerem rejestrowym:
REGON: 812745332
NIP: 955-211-58-17
z siedzibą:
ul. Kurza 1
70-795 Szczecin
tel. 512-024-444
e-mail: admin@olej-motocyklowy.pl
3. Zakup w sklepie internetowym olej-motocyklowy.pl/ oznacza akceptację
niniejszego regulaminu.
4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie olej-motocyklowy.pl są
fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie
wprowadzone na rynek polski.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
1. Zamówienie można składać za pomocą aplikacji sklepu internetowego. W
celu poprawnego przeprowadzenia procedury zamówienia, nie jest konieczne założenie konta użytkownika, dozwolone są zakupy bez rejestracji.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe
wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail
i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia
złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane w pierwszym lub
drugim, następującym dniu roboczym.
4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym olej-motocyklowy.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
5. Firma Moto46 Sp.z.o.o. wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby
otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to w formularzu zamówienia oraz podać
kompletne dane firmy wraz z NIP.
6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.olej-motocyklowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie
za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru
na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży
następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.
7. Orientacyjny czas realizacji zamówienia dla każdego towaru wynosi 2-8
dni. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia klient zostaje o tym
fakcie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Zamówienie na
towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn.
po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
8. Towary dostarczamy za pomocą firmy Poczty Polskiej. Koszt przesyłki w
przypadku pojedynczego zamówienia w przypadku przesyłek krajowych niezależnie
od ilości zamówionych towarów dla łącznej wagi zamówienia poniżej 30kg to
zawsze 16 zł brutto dla zamówień „za pobraniem” oraz 14 zł dla zamówień „z przedpłata”
o ile nie zostanie wybrana płatność przez PayU gdzie do takiej transakcji automatycznie
zostanie doliczone +3.5% na pokrycie prowizji dla PayU . W każdym innym
przypadku koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.
III. Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.
2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru,
konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od
umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na
odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc
stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w
celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym
trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w
pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą
nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż
tylko do celów jego sprawdzenia.
Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Moto46 Sp.z.o.o. ul. Kurza 1, 70-795 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot
kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta. Koszt odesłania
towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.
UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przed każdą wysyłką do
nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
IV. Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub
uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w
obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak
najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia
nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy
odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu
uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających
gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (Moto46 Sp.z.o.o. ul. Kurza 1, 70-795 Szczecin) wraz z krótką notatką odnośnie
rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia
reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia
następnego po dniu, w którym została ona złożona.